18 Şubat 2011 Cuma

Bardakta Kiwi

kiwi ve taze sıkılmış portakal suyu birleşiyor ortaya muazzam bir tat çıkıyor...Egzotik tatlardan hoşlanırım diyorsanız mutlaka deneyin..



































Malzemeler
  • 5-6 adet kiwi
  • 500 ml taze sıkılmış portakal suyu
Hazırlanışı:
Öncesinde soyup dilimlediğimiz kiwiyi ve taze sıkılmış portakal suyumuzu blendıra koyup iyice pürüzsüzleşene dek karıştırıyoruz. Sonrasında bardağa döküp kenarını bir parça kiwi ile süslüyoruz. Arzu edenler içine çilek de ekleyebilirler. ben daha önce denedim  çok güzel oluyor:)

Afiyet Şeker Olsun..)

2 yorum:

  1. Özlemcim blogun hayırlı uğurlu ,bol ziyaretçili olsun , çok güzel tarifler eklemişsin şimdiden fotoğraflar da çok güzel ...tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum Tülaycım:)) Umarım öyle olur. Beğenmene çok sevindim...Tekrar beklerim:)

    YanıtlaSil